Your strategic innovation agency

3 ország, 3 kultúra: Hogyan terveztünk gasztró és kézművesség útvonalat a turistáknak?

Olvasd el az esettanulmányunkat, amiből kiderül, hogyan segítettünk felépíteni a magyar-román-ukrán határmenti régiók kézműves és gasztronómiai hagyományait bemutató turistaútvonalat.


A KIHÍVÁS

Egy, több országra kiterjedő unós turisztikai projektben a régió kézműves és gasztronómiai hagyományait bemutató turisztikai útvonal kialakítása volt a feladat, ami nem csak vonzó a célcsoportoknak, de erősíti a régió országainak együttműködését is.


Az EPIC toolkit segítségével a következő lépéseket tettük az innovációs kihívások megoldásához:


1. Kihívások felmérése

A régió egyetemeinek antropológusaival primer kutatást végeztünk, hogy megtaláljuk a legjobb gasztronómiai kínálattal és kézműves tradíciókkal foglalkozó partnereket.


2. Diagnózis

A szekunder kutatás segítségével képet kaptunk az adott magyar régióban a tervezett útvonal mentén működő résztvevők teljes kínálatáról.


3. Közös megoldás

A tesztelt útvonalhoz social media anyagokat készítettünk a terepmunka során begyűjtött adatokból, a legjobb gasztro- és kézműves szolgáltatókkal.


4. Tesztelés

A prototípus-útvonaltervet többször teszteltük, anonim vizsgálva az egyes megállók kínálatát, majd az eredmények értékelése során finomhangoltuk az útvonalat.


5. Katapult

A végleges útvonaltervet a kutató kollégákkal és külső partnerek bevonásával teszteltük azért, hogy izgalmas, és különböző célcsoportoknak is teljesíthető turista-útvonalat hozzunk létre.


Kifejezetten egy területre (a turizmusra) koncentrálva hoztunk gyakorlati megoldásokat a piaci helyzet és az innováció területén jelentkező kihívások kapcsán.