Olvasd el esettanulmányunkat, amiből kiderül, hogyan segítettünk feltérképezni egy nagy nevű budapesti rendezvényhelyszín piaci, szervezeti és vezetési kihívásait és megmutatni a menedzsmentnek, hogyan lehet ezeken úrrá.
A KIHÍVÁS
Egy budapesti rendezvényhelyszín célja az volt, hogy javítsa piaci pozícióiját és felkészítse a szervezetet és az infrastruktúrát a változó ügyféligényekre. Mindezek mellett szükség volt a szervezet ügyfélközpontú hozzáállásának javítására.
Az EPIC toolkit segítségével a következő lépéseket tettük a szervezeti, vezetési és piaci kihívásokra való felkészüléshez és a fejlődést gátoló tényezők kiküszöbölésére:
1. Kihívások felmérése
Versenytárs-elemzéssel és a legfontosabb ügyfelek körében lefolytatott kvalitatív kutatással azonosítottuk a kihívások okait. A service design segítségével a rendezvények szolgáltatási és ügyfélélmény-térképét is elkészítettük.
2. Diagnózis
A felmérések és mélyinterjúk eredményeivel értékeltük a szervezet aktuális helyzetét, felrajzoltuk a problématérképet és priorizáltuk a kihívásokat a menedzsmenttel.
3. Közös megoldás
A problématérképpel szembesítettük a felső- és középvezetőket és workshopokon kerestünk velük megoldásokat rövid- és középtávra egyaránt.
4. Eredmények
Jelentésünkben komoly, a szervezeti felépítésre és szolgáltatásokra vonatkozó változtatásokat javasoltunk.
5. Katapult
A kutatási eredményeket kiértékelését követően javaslatokat tettünk azonnal alkalmazható változtatásra – ezeket folyamatosan workshopokon értékeltük a vezetőkkel.
A szervezeti kultúrában, a működésben és a leadership területén jelentkező kihívások összekapcsolódtak – ennél az ügyfélnél Magyarországon egyedülállóan, szervezet- antropológiai kutatást és akciótervet dolgoztunk ki a megoldás érdekében.