Your strategic innovation agency

Mit kell tennünk, ha látjuk, hogy lemaradtunk a versenyben?

Olvasd el esettanulmányunkat, amiből kiderül, hogyan segítettünk feltérképezni egy nagy nevű budapesti rendezvényhelyszín piaci, szervezeti és vezetési kihívásait és megmutatni a menedzsmentnek, hogyan lehet ezeken úrrá.


A KIHÍVÁS

Egy budapesti rendezvényhelyszín célja az volt, hogy javítsa piaci pozícióiját és felkészítse a szervezetet és az infrastruktúrát a változó ügyféligényekre. Mindezek mellett szükség volt a szervezet ügyfélközpontú hozzáállásának javítására.


Az EPIC toolkit segítségével a következő lépéseket tettük a szervezeti, vezetési és piaci kihívásokra való felkészüléshez és a fejlődést gátoló tényezők kiküszöbölésére:


1. Kihívások felmérése

Versenytárs-elemzéssel és a legfontosabb ügyfelek körében lefolytatott kvalitatív kutatással azonosítottuk a kihívások okait. A service design segítségével a rendezvények szolgáltatási és ügyfélélmény-térképét is elkészítettük.


2. Diagnózis

A felmérések és mélyinterjúk eredményeivel értékeltük a szervezet aktuális helyzetét, felrajzoltuk a problématérképet és priorizáltuk a kihívásokat a menedzsmenttel.


3. Közös megoldás

A problématérképpel szembesítettük a felső- és középvezetőket és workshopokon kerestünk velük megoldásokat rövid- és középtávra egyaránt.


4. Eredmények

Jelentésünkben komoly, a szervezeti felépítésre és szolgáltatásokra vonatkozó változtatásokat javasoltunk.


5. Katapult

A kutatási eredményeket kiértékelését követően javaslatokat tettünk azonnal alkalmazható változtatásra – ezeket folyamatosan workshopokon értékeltük a vezetőkkel.


A szervezeti kultúrában, a működésben és a leadership területén jelentkező kihívások   összekapcsolódtak – ennél az ügyfélnél Magyarországon egyedülállóan, szervezet-    antropológiai kutatást és akciótervet dolgoztunk ki a megoldás érdekében.